Sunday 22 May 2011



Bagaimana perasaan anda apabila RM100 bertubi-tubi masuk ke akaun bank anda hampir setiap hari? Rasa nak pitam pun ada bukan?

Bermodalkan RM100 sekali seumur hidup,anda berpeluang menjana pendapatan yang lumayan bersama Team SlimberryXtreme !! Itu belum campur USD lagi ye! 



Dibawah ini saya tunjukkan dengan anda bukti pendapatan hasil dari bisnes ini..5 angka tu..LUMAYAN!! 






Bagaimana ? Lumayan bukan ? Ca$$$$hhh terus ke akaun bank saya tu....yang USD pulak..masuk ke WELA debit card saya..memang best bisnes ni !! 



Tak cukup dengan itu,lihat testimonial team kami iaitu SlimberryXtreme Team.Saya antara ahli yang terpilih untuk testimonial SlimberryXtreme Team.





Apa yang hebatnya dengan Team SlimberryXtreme ini ya? :

  • Sistem autoresponder- autoresponder dalam Team SlimberryXtreme ini bukan sahaja melakukan follow up prospek dengan email tetapi juga dengan SMS!!

  • Kemudahan laman web referral ! - setiap orang yang upgrade menjadi ahli berbayar akan menerima link promosi masing-masing.

  • Buat dari rumah sahaja..tidak perlu jumpa-jumpa orang! - bisnes ni kita boleh buat online sahaja dari rumah..tidak perlu susah payah nak jumpa-jumpa orang..tetapi kalau nak jumpa juga..tiada hal punya..

  • Komisyen 100% terus masuk ke akaun bank korang! fuhh.. - contoh ada 1 orang downline korang buat pembayaran,pembayaran tu akan masuk ke akaun bank korang..kalau ada 10 orang downline? Sudah berapa? Masyuk tu..

  • Dapat SMS Alert bila ada prospek daftar percuma dan buat pengesahan pembayaran ! - yang ni bila ada prospek lawat dan buat pendaftaran,anda akan mendapat SMS yang mengatakan ada orang melawat dan daftar dibawah anda..prospek tu pun dapat SMS jugak bila dia dah daftar.

  • Boleh mengaktifkan downline dengan menggunakan SMS..best oo! - hari tu saya naik KTM,kemudian ada downline buat pembayaran dan dah hantar pengesahan pembayaran,kemudiannya saya aktifkan dia menggunakan SMS sahaja dan akaun downline saya tu sudah berjaya diaktifkan..=)

  • Email Blasting ! - yang ni untuk hantar Emel secara pukal

  • SMS Blasting ! - yang ni untuk hantar SMS secara pukal

  • Produk Ebook & Software untuk di-download secara percuma! -selepas sudah upgrade menjadi ahli berbayar baru boleh download..hehe




Usah berlengah lagi!! Lakukan pendaftaran anda sekarang!!











No comments:

Post a Comment